Archieven: Services

Op verantwoorde wijze donateurs werven voor de lange termijn

Donateurs werven en van hen een financiële bijdrage vragen is lang niet altijd een eenvoudige opgave. Toch dienen non-profit organisaties steeds vaker een beroep op hen te doen. Donateurs en donaties werven vereist dan ook een weloverwogen, stapsgewijze aanpak. Alleen zo bouwt u een goede en lange termijnrelatie op met de donateurs. Forwardcall.nl kan u met het wervingsproces helpen. Door potentiële donateurs op een juiste en maatschappelijk verantwoorde wijze te benaderen, zullen uw maatschappelijke doelen worden gerealiseerd.

Het binden van donateurs aan uw goede doelenorganisatie

Werkt u voor een non-profit organisatie of wilt u deze oprichten? Dan hoeven we u niet te vertellen hoe belangrijk het is om donateurs te werven. Hun donaties maken het mogelijk om de doelen van uw organisatie te verwezenlijken én deze verwezenlijking in stand te houden. Het lastigst is het om donateurs te werven die zich voor langere tijd aan uw goede doelenorganisatie willen binden. Vandaag de dag heerst er een steeds sterker wordende ‘ad-hoc mentaliteit’: men wil incidenteel wel iets betekenen, maar de loyaliteit blijft beperkt. Forwardcall.nl helpt u hierop in te spelen.

Wervingscampagnes met een gepast karakter

Laten we ook niet vergeten hoe groot de weerslag van de wereldwijde pandemie op goede doelencampagnes is geweest. Men vreesde -en vreest soms nog steeds- dat fondsenwerving juist in deze periode een negatief effect zou hebben op de reputatie van een non-profit organisatie. Zeker onder de oudere generaties heerst dan ook scepsis. Tal van campagnes zijn de afgelopen jaren vroegtijdig stopgezet uit angst dat het als ongepast zou worden gezien. Om donaties te werven is het dan ook belangrijk een sterk commercieel karakter te vermijden. Forwardcall.nl weet hoe.

Het belang van loyale donateurs

Als betrokkene bij een fondsenwervende organisatie droomt u natuurlijk van donateurs die periodiek doneren. Loyaliteitsdonaties leveren u dan ook tal van voordelen op. De inkomstenstroom is stabieler en ook grotendeels voorspelbaarder. Dit maakt het plannen van en investeren in campagnes en andere zaken wat makkelijker. Wilt u donateurs gaan werven, dan is dit dus het meest effectief wanneer u deze voor langere tijd aan u kunt binden. Wat u dus wilt, is dat mensen met hun hart doneren en een langdurige relatie met uw non-profit organisatie opbouwen.

Transparantie en integriteit

Donaties werven is een activiteit met een sterk maatschappelijk karakter. Des te belangrijker is het dan ook om transparant te zijn in de manier waarop u te werk gaat. Verantwoorde wervingscampagnes voldoen aan diverse regels en richtlijnen. De campagne dient door een hoge mate van integriteit te worden gekenmerkt en irritatie bij het publiek dient te allen tijde te worden voorkomen. Ook moet uit een campagne duidelijk worden waar u voor werft, welke activiteiten daaraan verbonden zijn en hoeveel geld ervoor nodig is. Geenszins mag er druk op potentiële donateurs worden uitgeoefend. Forwardcall weet van de hoed en de rand.

Inzicht in uw doelgroep

Behalve met deze maatschappelijke aspecten houden we natuurlijk ook rekening met de verschillen die er tussen (potentiële) donateurs bestaan. Niet iedereen kan zomaar op dezelfde manier worden benaderd. Zo speelt alleen al leeftijd een belangrijke rol in de wijze van communiceren. Ook is het van belang u af te vragen wat een donateur van u verwacht wanneer deze tot een schenking overgaat. Door alle beschikbare informatie samen te brengen en te analyseren, krijgt u van uw potentiële donateurs een helder beeld. Zo kunt u nog gerichter te werk gaan en zo het succes van donaties werven vergroten.

Contact opnemen met het publiek

Wellicht bent u op de hoogte van de Wet Telecommunicatie. Deze stelt dat consumenten enkel voor commerciële of charitatieve doeleinden mogen worden gebeld wanneer daar de expliciete toestemming voor is gegeven, of wanneer er een klantrelatie bestaat. Het begrip klantrelatie mag door goede doelen oftewel non-profit organisaties echter ruimer worden geïnterpreteerd; u heeft namelijk het ruime publiek nodig. Daarom heeft u geen toestemming nodig om contact op te nemen. Forwardcall.nl weet dit professioneel aan te pakken om zo uw succeskansen te verhogen en potentiële irritaties bij de ontvangers van de telefoontjes te voorkomen.

Oog voor donateurs

Is het u gelukt om donateurs te werven? Dan heeft u een eerste belangrijke stap gezet. Echter kan er niet achterover worden geleund; het is namelijk van essentieel belang om de opgebouwde relaties te onderhouden. U streeft namelijk naar een zo hoog mogelijke mate van loyaliteit. Dit betekent dat u zo nu en dan ook uw waardering naar uw donateurs uitspreekt. Bijvoorbeeld middels een e-mail waarmee zij op de hoogte worden gehouden van de laatste ontwikkelingen. Uw donateurs moeten het gevoel krijgen dat u oog voor ze heeft. Forwardcall.nl kan u hier alles over vertellen.

Wij richten ons op de werving, u richt zich op uw doelstellingen

Als ambassadeur van uw onderneming kunnen wij u maximaal van dienst zijn bij het werven van donateurs en donaties. Niet alleen nu, maar ook op de lange termijn. Het ontwikkelen en onderhouden van donateursrelaties middels telemarketing is een van onze krachten. Een kracht die we graag inzetten om ervoor te zorgen dat ook u uw maatschappelijke doelen bereikt. Zo kunt u zich volledig richten op de te realiseren doelstellingen en hierbij horende activiteiten. Heeft u vragen? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

Uw klantenservice uitbesteden om klanttevredenheid te laten groeien

Als ondernemer hoeven we u niet te vertellen hoe belangrijk het vandaag de dag is om de klant optimale klantenservice te kunnen verlenen. Communicatie vindt via een ruim aantal kanalen plaats, afhankelijk van de voorkeur van de consument. Welk kanaal hij of zij ook verkiest, men verwacht te allen tijde een snelle en adequate afhandeling. Lukt het dit te bewerkstelligen? Dan heeft uw onderneming daarmee een absolute meerwaarde. Steeds meer ondernemers kiezen voor het uitbesteden van hun klantenservice, opdat deze klantcommunicatie met de hoogste professionaliteit kan plaatsvinden.

Onze klantenservice als verlengstuk van uw organisatie

Zo kunnen wij ervoor zorgen dat u bereikbaar bent via de telefoon, e-mail, chat en Whatsapp. We zijn er niet zomaar om de telefoon op te nemen of een e-mail volgens een standaard sjabloon te beantwoorden, maar zien onszelf als het verlengstuk van uw organisatie. Dit betekent dat wij ons in uw bedrijf én uw klanten verdiepen. De communicatie wordt gekenmerkt door een prettige sfeer en is passend bij de opdracht. Uw klant zal niet doorhebben dat deze met een extern bedrijf spreekt.

img-02

Wanneer het u aan tijd ontbreekt

Bij de meeste organisaties is de klantenservices ondergebracht bij medewerkers die hun handen eigenlijk al vol hebben aan tal van andere taken. Wanneer dit het geval is, wordt het erg moeilijk om de juiste klantenservice te verlenen. Er bestaat namelijk niet genoeg tijd en aandacht voor de consument. En dat terwijl de klantenservice een waar visitekaartje voor uw bedrijf vormt. Een kleine misstap in dit proces kan de tevredenheid van uw consument al drastisch beïnvloeden. Wij staan zes dagen per week klaar om uw klanten middels de meest uiteenlopende kanalen van maximale dienstverlening te voorzien.

U staat aan het roer van uw organisatie, maar wanneer het om klantenservice gaat, dan heeft de consument de touwtjes grotendeels in handen. Anno nu is de klant een stuk mondiger en beslist hij of zij wanneer en op welke manier deze contact wenst op te nemen. Dit betekent dat van u een maximale bereikbaarheid wordt verwacht. Dit vergt tijd en goed opgeleid personeel. Daarom kan het een uitkomst zijn om te kiezen voor het geheel of gedeeltelijk uitbesteden van uw klantenservice. Onze medewerkers worden zorgvuldig opgeleid, daarbij uw wensen en instructies zorgvuldig in acht houdend.

Onze medewerkers weten hoe ze het visitekaartje voor uw bedrijf kunnen vormen. Wij beschikken over communicatief sterke telefonisten. Dit houdt onder andere in dat zij de telefoon op tijd opnemen zodat er bij de klant geen irritatie ontstaat wegens lange wachttijden en dat er op een rustige en verstaanbare wijze wordt gesproken. Onze medewerkers kunnen hun enthousiasme en glimlach via de telefoon hoorbaar maken, wat ook bij de klant een open houding oplevert. Bovendien weten onze telefonisten met moeilijke gesprekssituaties om te gaan en lastige vragen te beantwoorden. Gesprekken worden altijd helder en netjes afgerond.

Overweegt u uw klantenservice uit te besteden, maar twijfelt u of medewerkers van een extern bureau wel dezelfde diepteantwoorden kunnen geven als uw eigen medewerkers? Bij ons hoeft u zich hier geen zorgen om te maken. Onze medewerkers verdiepen zich in uw bedrijf en weten precies wat daar gaande is. We zijn op de hoogte van uw bedrijfsprocessen en weten zo alle vragen van uw klanten te beantwoorden. Onze medewerkers begrijpen welke oplossingen en antwoorden in het voordeel van uw bedrijf uitpakken en doen het nodige om dit te bewerkstelligen.

Niet alleen kunnen onze medewerkers uw klanten telefonisch te woord staan, we zijn ook ervaren in klantenservice middels andere communicatiemiddelen. Bijvoorbeeld e-mail. Zorgt die overvolle mailbox bij u voor stress? Wij zorgen ervoor dat uw e-mails niet onbeantwoord blijven. Ook de live chat is vandaag de dag een onmisbaar instrument geworden. Deze biedt klanten een extra service, welke u honderd procent waarmaakt wanneer u uw klantenservice uitbesteedt.

 

Natuurlijk mogen ook de Whatsapp services niet worden vergeten. Dit communicatiekanaal gebruikt men vooral om contact met vrienden en familie te onderhouden. Het feit dat uw bedrijf dit mogelijk maakt, betekent dat de gebruiker uw klantenservice als een stuk persoonlijker zal ervaren en zich ook verbondener met uw organisatie voelt. Door een Whatsapp nummer beschikbaar te stellen schiet uw bereikbaarheid omhoog. Zeker gezien het feit dat we in Nederland verzot zijn op appen. Omdat het te woord staan van klanten via Whatsapp flink wat toewijding vergt, kun u ook dit met een gerust hart aan ons uit handen geven.

 

Merkt u dat u meer uit uw klantenservice zou kunnen halen, maar hiervoor de tijd en/of capaciteit. Er wordt altijd met minstens twee personen aan uw klantenservice gewerkt, zodat geen enkel detail ontgaat. Door de uitbesteding van deze dienst zal de klanttevredenheid groeien en uw reputatie stijgen. Dit zult u op de termijn ook merken in de verkoopcijfers. Bent u benieuwd naar een op maat ingericht advies? Vraagt u dan vrijblijvend een offerte aan bij ForwardCall

 

Uw Data Entry uitbesteden

Met data entry uitbesteden bespaart u veel kosten op uw administratieve processen en kunnen uw medewerkers zich weer focussen op hun kerntaken. Uw data entry uitbesteden is daarom vaak een verstandige keuze.

Wat is Data Entry

Met data entry uitbesteden bespaart u veel kosten op uw administratieve processen en kunnen uw medewerkers zich weer focussen op hun kerntaken. Uw data entry uitbesteden is daarom vaak een verstandige keuze.

Wat is Data Entry

De betrouwbaarheid van uw proces hangt vaak af van de betrouwbaarheid van de data waarmee dat proces aangestuurd wordt. Wanneer dit in de bron (data invoer) al niet goed is, ontstaan er verderop in de keten problemen. Met het uitbesteden van data entry bij Forwardcall behoudt of verhoogt u de kwaliteit van uw data. Dit doen wij door onze data entry te voorzien van uitgebreide controles en data te standaardiseren. Hierdoor kunnen wij uw data kwaliteit waarborgen en kunt u erop vertrouwen dat uw vervolg processen met de juiste data werken.

Telemarketing uitbesteden en kwalitatieve leads genereren

Vandaag de dag is telemarketing nog steeds een krachtige en effectieve sales tool waarvan elke onderneming kan profiteren. Althans, wanneer de telemarketing correct en volgens een gestructureerd proces wordt uitgevoerd. Telemarketing leidt dan tot een toename van leads en sterkere klantrelaties. Er is echter meer voor nodig dan alleen een script en een lijst met namen. Merkt u dat nieuwe sales ontoereikend zijn en bent u op zoek naar een manier om groei te realiseren? Wij kunnen u helpen uw marktaandeel te vergroten, door klanten te werven en bestaande klantrelaties te onderhouden.

Waarom zou u telemarketing uitbesteden?

Ondernemers kiezen er wegens verschillende redenen voor om hun telemarketing uit te besteden. Door dit deel van de sales activiteiten uit handen te geven aan hierin gespecialiseerde professionals, weet u dat er een maximaal resultaat zal worden bewerkstelligd. Onze telemarketeers hebben een intensieve, formele training doorlopen en weten tot in de puntjes hoe ze koude acquisitie moeten aanpakken. Bovendien krijgt telemarketing zo een hoofdrol, in plaats van dat het een ondergeschoven kindje op de salesafdeling blijft.

Een goede voorbereiding is het halve werk

Succesvolle telemarketing start niet lukraak, maar wordt gekenmerkt door duidelijke doelen en plannen. Doelen die gebaseerd zijn op de eerder genoemde overtuiging dat zowel de ondernemer als de klant in zijn behoefte dient te worden voorzien. Zo is het antwoord op de vraag ‘wie zijn de prospects?’ nooit ‘iedereen’. Succesvolle telemarketing betekent de markt en de prospects kennen en een duidelijk doel voor de telefoongesprekken definiëren. Uiteraard is het van belang te weten hoe een juiste bellerslijst tot stand komt. Aan ons kunt u dit met een gerust hart uit handen geven.

Telemarketing uitbesteden om op een juiste manier new business te realiseren

Door het uitbesteden van telemarketing werkt uw bedrijf tegelijkertijd aan dataopbouw. Door een actuele database met prospects te creëren, zult u de resultaten van uw toekomstige campagnes aanzienlijk kunnen verhogen. U zult meer kwalitatieve leads genereren en de agenda’s van uw sales medewerkers zullen voller raken met relevante afspraken. Wij zorgen voor de klantenwerving en -binding, uw sales medewerkers hebben meer tijd voor het uitstippelen van de commerciële route en het opzetten van hierbij behorende campagnes.

Andere voordelen van telemarketing uitbesteden

Overweegt u uw klantenservice uit te besteden, maar twijfelt u of medewerkers van een extern bureau wel dezelfde diepteantwoorden kunnen geven als uw eigen medewerkers? Bij ons hoeft u zich hier geen zorgen om te maken. Onze medewerkers verdiepen zich in uw bedrijf en weten precies wat daar gaande is. We zijn op de hoogte van uw bedrijfsprocessen en weten zo alle vragen van uw klanten te beantwoorden. Onze medewerkers begrijpen welke oplossingen en antwoorden in het voordeel van uw bedrijf uitpakken en doen het nodige om dit te bewerkstelligen.

Kwalitatieve leads genereren door verdieping in uw bedrijf én uw klant

Het uitbesteden van telemarketing leidt tot het genereren van meer kwalitatieve leads, een ander woord voor prospects of mogelijk nieuwe klanten voor uw bedrijf. Een kwalitatieve lead wordt door verschillende aspecten bepaald: de doelgroep, de beslissingsbevoegde, de propositie van de organisatie en de criteria van de daadwerkelijke afspraak. Onze professioneel getrainde teamleden werken altijd in tweetallen om uw project te sturen, zodat werkelijk geen enkel detail ontgaat. Wij verdiepen ons in uw bedrijf én uw klant.

Hoe gaan wij te werk?

Telemarketing voeren wij uit volgens een vast stappenplan. Zo is het in de eerste fase van belang om doelstellingen en criteria te bepalen waaraan een lead moet voldoen en de gespreksaanpak te bepalen die hierop het beste aansluit. Uiteraard wordt de gespreksaanpak eerst getest alvorens deze daadwerkelijk in de praktijk wordt gebracht. Zo kan de campagne verder geoptimaliseerd worden. Optimalisatie is overigens iets wat doorlopend gebeurt en voortkomt uit de contacten die wij met uw prospects hebben. Uiteraard houden we u continu op de hoogte van de voortgang en resultaten.

Hoogwaardige acquisitie door met uw prospects in gesprek te gaan

Bij ons bent u verzekerd van medewerkers die uw klantdate verrijken, uw bedrijfscultuur begrijpen en kwalitatieve leads genereren. Wij lezen geen script voor aan uw prospects, maar gaan met hen in gesprek en weten uw doelstellingen zo maximaal tot leven te brengen. Prospects gaan nu eenmaal pas tot actie over wanneer zij met een medewerker spreken en niet wanneer er enkel tegen hen gesproken wordt. Uw doelstellingen staan in elke fase van het telefoongesprek centraal. Bent u op zoek naar hoogwaardige acquisitie? Vraagt u dan nu vrijblijvend een offerte op bij ForwardCall

Antwoord service

ForwardCall biedt dienstverlening op maat. Bij onze antwoordservice kunt u kiezen uit verschillende abonnementen. Wilt u alleen de telefoon laten doorschakelen tijdens kantoortijden dan kunt u gebruik maken van onze dag service. Wanneer u ook bereikbaar wilt zijn de avond, nacht en in het weekend kunt u kiezen voor onze antwoordservice 24/7. Wij geven u graag op maat advies en kijken dan welke antwoordservice het beste bij u past. Met vele jaren ervaring kunnen wij altijd de beste oplossing vinden en staan wij uw klanten vriendelijk en professioneel te woord.

Storingsdienst

Wij begrijpen dat storingsmeldingen snel moeten worden opgepakt. De beller moet direct iemand aan de lijn krijgen en professioneel worden opgevangen. Daarna moet de melding worden doorgezet naar de juiste persoon. Wij weten dit door onze ervaring – Forwardcall levert deze specialistische service op maat. Daarnaast kunnen onze operators werken met verschillende software of eigen benodigde tools.

Hoe werkt de antwoordservice?

Hoe het kan dat we telefoontjes afhandelen? Bij ForwardCall werken we volgens jouw instructies! We nemen een gesprek met jouw eigen bedrijfsnaam op, maken notities, plannen afspraken in, voeren reserveringen in, schakelen door of noteren een terugbelverzoek. Dit alles kan dankzij ons slimme antwoordsysteem, waardoor onze medewerkers jouw instructies meteen op hun scherm zien.

Gemiddeld kunnen we bij ForwardCall ongeveer zestig procent van alle binnenkomende telefoontjes direct afhandelen. Geef je ons meer informatie, dan kan dat percentage nog verder omhoog. Zo kun je aangeven wat de urgentie van verschillende meldingen is; bij hoge urgentie sturen we een monteur voor je op pad! Deze servicegraad stemmen we graag samen met jou af.

Wil je ook gebruik maken van de handigste antwoordservice van Nederland? Meld je nu gratis aan en binnen 24 uur kunnen we van start.