Antwoordservice

Antwoord service

ForwardCall biedt dienstverlening op maat. Bij onze antwoordservice kunt u kiezen uit verschillende abonnementen. Wilt u alleen de telefoon laten doorschakelen tijdens kantoortijden dan kunt u gebruik maken van onze dag service. Wanneer u ook bereikbaar wilt zijn de avond, nacht en in het weekend kunt u kiezen voor onze antwoordservice 24/7. Wij geven u graag op maat advies en kijken dan welke antwoordservice het beste bij u past. Met vele jaren ervaring kunnen wij altijd de beste oplossing vinden en staan wij uw klanten vriendelijk en professioneel te woord.

Storingsdienst

Wij begrijpen dat storingsmeldingen snel moeten worden opgepakt. De beller moet direct iemand aan de lijn krijgen en professioneel worden opgevangen. Daarna moet de melding worden doorgezet naar de juiste persoon. Wij weten dit door onze ervaring – Forwardcall levert deze specialistische service op maat. Daarnaast kunnen onze operators werken met verschillende software of eigen benodigde tools.

Hoe werkt de antwoordservice?

Hoe het kan dat we telefoontjes afhandelen? Bij ForwardCall werken we volgens jouw instructies! We nemen een gesprek met jouw eigen bedrijfsnaam op, maken notities, plannen afspraken in, voeren reserveringen in, schakelen door of noteren een terugbelverzoek. Dit alles kan dankzij ons slimme antwoordsysteem, waardoor onze medewerkers jouw instructies meteen op hun scherm zien.

Gemiddeld kunnen we bij ForwardCall ongeveer zestig procent van alle binnenkomende telefoontjes direct afhandelen. Geef je ons meer informatie, dan kan dat percentage nog verder omhoog. Zo kun je aangeven wat de urgentie van verschillende meldingen is; bij hoge urgentie sturen we een monteur voor je op pad! Deze servicegraad stemmen we graag samen met jou af.

Wil je ook gebruik maken van de handigste antwoordservice van Nederland? Meld je nu gratis aan en binnen 24 uur kunnen we van start.

AllEscort